کد لودینگ وبلاگ

کد های تغییر شکل عکس ها

کداهنگ برای وبلاگ

ابزار وبلاگ

عاقبت وعده‌های شیطان

عاقبت وعده‌های شیطان

شیطان وقتی برنامه‌اش را ریخت، ضربه‌اش را زد و تمام موجودیت انسان را خرد کرد و جای سالمی ‌برای بشر نگذاشت، و خلاصه وقتی کارش تمام شد، در روز قیامت بر‌ می‌گردد و به تمام مرید‌ها و فریب‌خورده‌های خودش می‌گوید: ای مرید‌های من! و ای پیروان و شیعیان و بارکش‌های من! خدا هر چه به شما وعده داد و هرچه از بهشت و جهنم به شما گفت همه‌اش حرف‌های راست و درست بود، اما من هر وعده‌ای به شما دادم دروغ بود. اگر گفتم بیایید خوش‌ می‌گذرد و زندگی در این عالم فقط عبارت است از تن شما، و تن شما هم عبارت است از لذت شهوت و شکم و لذت خیال، و اگر گفتم که نبوت دروغ است و این مجلس‌ها و ماه رمضان دروغ است، همه حرف‌هایم دروغ و عاری از حقیقت بود. من هم که مسلط بر شما نبودم که دست و پای شما را ببندم و شما را به اجبار به پای فیلم‌ها و مجالس بدکاران و گناهکاران ببرم، بلکه من فقط شما را دعوت می‌کردم و شما به اختیار خود حرف مرا می‌پذیرفتید: پس الان هم مرا ملامت نکنید و فقط خودتان را سرزنش کنید: الان نیز فقط بر سر خودتان بزنید و حق ندارید بر سر من بزنید.

 

بعد هم شیطان به دوستانش‌ می‌گوید: ای کسانی که پیرو من بودید، الان ملائکه آماده‌اند شما را به جهنم ببرند و ما هیچ کاری برای هم نمی‌توانیم بکنیم: نه شما می‌توانید به داد من برسید و نه من می‌توانم به شما کمک کنم، چون بعد از شما مرا هم به جهنم‌ می‌آورند و هر دوی ما با هم در جهنم هستیم، البته من تاکید می‌کنم که به تمامی گناهانی که به دعوت من انجام دادید کافر و مخالف هستم!اِنّی کَفَرتُ بِما اُشـرَکتُمُونِ مِن قَبلُ 

و در پایان، خداوند هشدار می‌دهد که: إِنَّ الظَّالِمينَ لَهـُمْ عَذابٌ أَليم‏؛ یعنی ای متجاوزان بدبخت! الان شما را به عذاب دردناک جهنم‌ می‌برند و این عاقبت رفاقت با شیطان است.

 

 بنابراین باور کنید قرآن کریم راست می‌گوید و رابطه خود را با هر نوع شیطانی قطع کنید. خلاصه این که کار شیطان که اولین مانع است، همین است که: «الدُّنیا تَغُرُّ وَ تَضُـرُّ وَ تَمُرُّ».

منبع: http://www.erfan.ir/75080.html




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: